ZIMOWISKO 2018 INFORMACJA O WYJEŹDZIE I POWROCIE

Informacja na temat wyjazdu i powrotu z zimowiska

ZBIÓRKA NA WYJAZD NA ZIMOWISKO

UWAGA: na zbiórkę przychodzimy w mundurach!
Informujemy, że zbiórka na zimowisko odbędzie się we wtorek 06 lutego o godzinie 9:40 w Gdyni Głównej PKP przy kasach.
Prosimy o wypełnienie oświadczenia o lekach które przyjmują Państwa Dzieci. Leki powinny być przygotowanie i oznaczenie w sposób czytelny i przekazane opiekunom na miejscu zbiórki razem z oświadczeniem. 
Przypominamy, że harcerze i zuchy powinni być spakowani w plecaki (prosimy nie pakować się w walizki ani w siatki).
Przejazd odbędzie się pociągiem. Droga z dworca do szkoły wynosi około 400 m. 

POWRÓT Z ZIMOWISKA

Powrót zuchów i harcerzy z zimowiska przewidujemy na godzinę 15:30 (niedziela, 11 lutego), analogicznie do wyjazdu przy kasach na dworcu w Gdyni Głównej. 
O ewentualnych większych opóźnieniach będziemy informować na facebooku

WAŻNA INFORMACJA!

Prosimy o pilny kontakt z drużynowymi, Rodziców którzy chcieliby aby ich dziecko pojechało na tegoroczne zimowisko, a dotychczas nie zostało zgłoszone. 
 
Zapraszamy na Harcerską Akcję Zimową 2018 Hufca Sopot
Najważniejsze informacje:
Data: 06-11.02.2018
Miejsce: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Helu, ul. Szkolna 1, 84-150
Wyjazd i powrót: Gdynia PKP, dokładne godziny zostaną podane bliżej terminu zimowiska na stronie Hufca ZHP Sopot
Kartę kwalifikacji uczestnika należy złożyć do dnia 24.12 do siedziby Hufca (al. Niepodległości 679, Sopot) lub do drużynowego. Karty dostępne są u drużynowych, w hufcu i pod linkiem-> KARTA 
Koszt:
  • 300 zł – członkowie Hufca Sopot
  • 280 zł – członkowie Hufca Sopot ze zniżką dla rodzeństa
  • 320 zł – uczestnicy kursu spoza Hufca Sopot
Termin płatności za zimowisko upływa 05.01.2018 r. Niezapłacenie do dnia 5.01 powoduje wzrost ceny zimowiska o 30zł (trzydzieści złotych). Decyduje data dokonania przelewu / wpłaty.
Dane do przelewu:
Związek Harcerstwa Polskiego Chorągiew Gdańska Hufiec Sopot
Al. Niepodległości 679, 81-854 Sopot, tel. 58 551 00 36,
Pekao:84124054001111001064466140
tytułem: DSCZ Harcerska Akcja Zimowa imię i nazwisko dziecka
Organizator zapewnia:
  1. Wykwalifikowaną i doświadczoną kadrę (zgodnie z przepisami państwowymi i ZHP). Kadrę zimowiska stanowią wolontariusze – instruktorzy Hufca ZHP Sopot. 
  2. Przejazd uczestników pociągiem na miejsce oraz powrót do Gdyni. Informujemy, że trasa przejścia od przystanku  PKP do szkoły w Helu wynosi około  400 m. Prosimy o odpowiednie spakowanie plecaków.
  3. Cztery posiłki dziennie - śniadanie, obiad, podwieczorek i kolację przygotowywane przez kuchnię na terenie szkoły. Należy posiadać menażkę, kubek oraz niezbędnik. Na zimowisku odbywają się służby w kuchni. 
  4. Zakwaterowanie w szkole w salach. Należy posiadać własny śpiwór, poduszkę oraz karimatę.
  5. Program prowadzony metodą harcerską.
  6. Organizator odpowiada za zdrowie oraz bezpieczeństwo Uczestnika w czasie zimowiska od momentu wyjazdu do czasu przekazania opiekunom po powrocie na miejsce zbiórki.
  7. Organizator nie odpowiada za zmiany w przebiegu zimowiska wynikłe z przyczyn niezależnych: warunki atmosferyczne, decyzje władz państwowych, samorządowych i innych instytucji.
  8. Organizator, ze względu na specyfikę zimowiska harcerskiego, nie zapewnia szczególnej ochrony cennych rzeczy osobistych lub sprzętu elektronicznego. Organizator zastrzega, że w przypadku zniszczenia, zgubienia lub innej utraty ww. sprzętu nie ponosi odpowiedzialności.
  9. Opiekun dziecka pokrywa wszelkie dodatkowe koszty wynikające z opóźnionego odbioru Uczestnika z miejsca zbiórki.
Pełną informację na temat warunków uczestnictwa znajdą Państwo tutaj -> WARUNKI UCZESTNICTWA HAZ 2018. Prosimy o zapoznanie się z nimi przed zgłoszeniem dziecka na zimowisko. 
Wykaz niezbędnego wyposażenia uczestnika
    • Śpiwór (+ ew. jasiek)
    • Karimata / alumata
    • Mundur harcerski i beret
    • Buty zimowe
    • Buty na zmianę
    • Strój sportowy
    • Ciepła kurtka przeciwdeszczowa
    • Ręcznik
    • Ciepły ubiór (sweter/bluza/polar, długie spodnie)
    • Odpowiednia ilość bielizny osobistej, piżama
    • Przybory do mycia
    • Klapki pod prysznic
    • Przybory do pisania, szycia
    • Latarka
    • Menażka, kubek, sztućce (niezbędnik)
    • Czapka, szalik, rękawiczki
    • Krem ochronny na zimę
    • Legitymacja z wpisanym numerem PESEL
Organizator:
Komendantka: phm. Anna Starostka [email protected]
Związek Harcerstwa Polskiego Chorągiew Gdańska Hufiec Sopot
Al. Niepodległości 679, 81-854 Sopot, tel. 58 551 00 36,
Posted in News.