PODSUMOWANIE WARSZTATÓW: KOMUNIKACJA I PROMOCJA

Zakończyły się warsztaty: komunikacja i promocja za pomocą zdjęć i grafik.
W czasie trzech spotkań uczestnicy zdobywali wiedzę z zakresu tworzenia grafik, fotografowania, wizerunku i prowadzenia strony w serwisie Facebook.
W czasie zajęć graficznych uczestnicy poznali program on-line canva.com. Dzięki, któremu z łatwością przygotują grafiki do publikacji na facebooku, przygotują ulotki i plakaty, atrakcyjne prezentację i interesujące CV (w przyszłości). Otrzymali bank przydatnych linków pod którymi dostępne są zdjęcia, grafiki i ikony, które mogą wykorzystać przy tworzeniu swoich materiałów. Po zajęciach wiedzą w jaki sposób łączyć kolory, jak dobierać fonty i znają najważniejsze informację na temat kompozycji obrazu, dzięki czemu materiały, które przygotują będą czytelne i interesujące dla oka odbiorcy.
Dopełnieniem zajęć były dodatkowo zorganizowane warsztaty z szeroko pojętej komunikacji. Podczas, których zostały poruszone takie tematy jak wizerunek i kontakt z sojusznikami. Największe zainteresowanie wzbudził serwis facebook. Jak prowadzić fanpage, jak promować, do kogo komunikować i jak sprawić żeby zasięgi opublikowanych treści rosły. Każdy uczestnik warsztatów określił “grupę docelową” prowadzonej przez siebie strony, dzięki czemu już wie w jaki sposób komunikować się z odbiorcami.
Zajęcia fotograficzne miały na celu udowodnienie, że można robić fajne i interesujące zdjęcia nie posiadając drogiego sprzętu fotograficznego. Okazało się, że wśród uczestników jest grupa naprawdę pomysłowych i zdolnych osób, które nawet za pomocą telefonu potrafią zrobić świetne zdjęcia Dzięki warsztatom wiemy już na co zwracać szczególną uwagę robiąc zdjęcia - na emocje! Jaka powinna być kompozycja zdjęcia, na co zwracać szczególną uwagę. Mieliśmy też okazję “pobawić się” profesjonalnym sprzętem i dowiedzieć poznać wiele technicznych aspektów fotografowania.
Wszystkie zajęcia łączyły formę wykładową z warsztatami. W czasie zajęć z grafiki wszyscy uczestnicy przygotowali własne grafiki. Na kolejnych zajęciach opisywali indywidualnie grupy odbiorców, a na zajęciach z fotografii wyruszyli do Sopotu w poszukiwaniu najlepszych ujęć. Uczestnicy dostali kompendium wiedzy, w którym znajdą wszystkie najważniejsze informację, a w razie pytań zawsze mogą liczyć na prowadzących zajęcia 🙂
Powarsztatowe ankiety udowadniają, że warsztaty to był dobry pomysł. Wszyscy uczestnicy, którzy wypełnili ankietę uważają, że tego typu warsztaty powinny być powtórzone, a także że dzięki nim poszerzyła się ich wiedza i zainteresowanie tematem komunikacji i promocji.
Cieszymy się bardzo i dziękujemy wszystkim za udział.
pwd. Martyna Zakrocka
razem z zespołem
Projekt dofinansowany w ramach Funduszu AKUMULATOR SPOŁECZNY, ze środków Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej Programu Fundusz Inicjatyw Społecznych 
Posted in News.